Sunday, June 14, 2009

Sand Castle 2009

Some pictures from our weekend in Galveston for the sand castle competition.
Enjoy :)

View from our beach house

Our beach house name was "Conched Out"


Laurel and I ready to go to the beach bash on friday night

Saturday morning. Laurel, me and Lizzie, ready to play in the sand

And in the water

Me, Lizzie, Mike and Jay

The theme was "It's easy being green!" So here is Kermit the Frog

We worked on Miss Piggy's hair (especially Lizzie...)


With Shamu

Back to the beach house for burgers and cocktails



The girls, smoking cigars (it was to keep the mosquitoes away... it works!)

Mike, Liz, Jay, me, Matt, laurel and Selso

4 comments:

Martine y compañia said...

Super, un week-end à la plage et en plus en faisant des chateaux de sable. Miss Piggy's hair n'est pas mal mais je préfère la grenouille, désolé ... je tiens ça de ma mère, tu vois ce que je veux dire.
Les photos en fin de journée sont jolies avec ce ciel un peu nuageux et la lune.
Gros bisous à vous.

Celine et Freddy said...

Les dernieres photos avec le ciel derriere sont superbes !
Vous avez passé un super week end !
c'est genial !
gros bisous

koud12 said...

Ouais,
je vais moi aussi commencer à éloigner les moustiques avec du Jack daniels en accompagnement

Anonymous said...

Super,la mer est belle et elle a l'air bonne.Je suis comme Martine je préfère grenouillette à cochonette(ce doit être génétique)Enormes Bises,Maman.